Conform prevederilor Legii nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, persoana de contact la care puteți solicita informații de interes public este:
Persoana desemnată cu relații publice: Melinceanu Violeta – referent Compartiment Relații Publice, Registratură și Întreținere.
Programul de lucru al funcționarilor publici și personalului contractual se stabileste astfel:
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
– Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.
Legislație
• Legea nr. 544/2001 din 12.10.2001 cu modificările și completările ulterioare, privind liberul acces la informațiile de interes public
• Norme metodologice de aplicare ale Legii nr. 544/2001
Documente utile Legea nr. 544/2001
• Forumular tip pentru solicitarea de informație publică
• Formular tip pentru reclamație administrativă (1)
• Formular tip pentru reclamație administrativă (2)
Rapoarte
Rapoartele aferente L544/2001 pot fi accesate aici
Rapoartele aferente L52/2003 pot fi accesate aici
Lista cuprinzând documentele de interes public produse și / sau gestionate prin aparatul de specialitate, altele decât cele puse la dispoziție din oficiu și care se comunică în condițiile art. 7 din Legea 544/2001
Str. Bujorului nr. 11, CP 907015, jud. Constanța
Telefon: 0241/738172
Luni-Joi 7:30 – 16:00; Vineri 08.00 – 14.00